۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

چگونه بلیط هواپیمای ارزان بخریم؟

معمولا برای سفر به اولین چیزی که فکر می‌کنیم، خرید بلیط هواپیماست.



خیلی وقت‌ها حتی سفرمان به قیمت بلیط هواپیما بستگی دارد، مخصوصا در روزهای  پرسفر بهار و تابستان که قیمت‌ها خیلی بالا و پایین می‌شود. خیلی وقت‌ها هم با جستجوی بیشتر بلیط هواپیما را خیلی ارزان‌تر از حد انتظار می‌خریم و در عوض هزینه‌اش را برای روزهای بیشتر در سفر استفاده می‌کنیم. معمولا بیشتر هزینه سفر مربوط به بلیط هواپیما و رزرو هتل است که در صورت پایین آمدن این هزینه‌ها، سفرها به‌صرفه‌تر و حتی  طولانی‌تر می‌شوند و به‌طبع میزان رضایت مسافران هم بیشتر می‌شود. شما هیچ‌وقت راه حلی برای پایین آوردن هزینه سفر و خرید بلیط هواپیمای ارزان به فکرتان رسیده؟
خیلی‌ها گمان می‌کنند که فقط در فصل‌هایی که مردم کمتر سفر می‌کنند، می‌شود ارزان سفر کرد. به‌جز ارزان‌تر بودن قیمت بلیط هواپیما و هتل در فصل‌هایی که کمتر برای سفر مناسب هستند، راه‌حل‌هایی هم برای سفر کم‌هزینه در فصل‌های پرتوریستی مثل بهار و تابستان وجود دارد. یکی از فوت‌وفن‌های اصلی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با قیمت مناسب این است که به‌موقع تصمیم بگیرید و زودتر بلیط هواپیما و هتل رزرو کنید.
چطور بلیط هواپیما ارزان بخرم؟
اگر از مدت‌ها قبل از شروع مسافرتتان به فکر خرید بلیط هواپیما باشید، کلی از هزینه سفرتان کم می‌شود؛ بهتر است برای سفرهای خارجی از حداقل یک ماه قبل بلیط هواپیما بخرید؛ اما بهترین زمان 2 تا 3 ماه قبل از سفر است. برای خرید بلیط هواپیمای پروازهای داخلی هم از 1 ماه تا 3 هفته قبل از تاریخ شروع سفر اقدام کنید. در فصل شلوغی مثل تابستان، خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی، حداقل 3 ماه قبل، بخش زیادی از هزینه‌هایتان را کم می‌کند. گاهی بلیط هواپیما چارتر از بلیط سیستمی  ارزان‌تر است، اما نه همیشه. گاهی اوقات ممکن است قیمت بلیط هواپیما چارتر یک مقصد در لحظه آخر، نصف قیمت اصلی‌اش باشد، اما گاهی هم ممکن است مجبور باشید دو برابر هزینه اصلی را پرداخت کنید. بنابراین بهتر است با این پیش‌زمینه که بلیط هواپیما در لحظه آخر ارزان‌تر است، خریدتان را به تاخیر نیندازید.
یکی دیگر از راه‌های به‌صرفه‌تر کردن سفرتان، خرید آنلاین بلیط هواپیماست؛ با جستجو و خرید آنلاین، می‌توانید قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای مختلف را با هم مقایسه کنید. گاهی اوقات در خرید آنلاین بلیط هواپیما، متوجه می‌شوید اگر تاریخ سفرتان را یک روز جابه‌جا کنید، می‌توانید هزینه‌هایتان را کلی کمتر کنید. خرید زودتر بلیط هواپیما و خصوصا خرید اینترنتی و آنلاین، غیر از به‌صرفه‌تر بودن از نظر هزینه، این خوبی را هم دارد که گزینه‌های انتخابتان بیشتر می‌شود؛ در این صورت می‌توانید در همان تاریخ موردنظرتان، پروازهایی با ساعت‌های مختلف و ایرلاین‌های متفاوت ببینید و از بین همه گزینه‌های موجود در منابع جهانی، بهترین بلیط هواپیما را انتخاب کنید.
سوای همه این مزیت‌ها، راه‌های دیگر خرید بلیط هواپیما ارزان این است که پروازهای با توقف بیشتر را بخرید، پروازهایی که توقفشان ویزای ترانزیت نمی‌خواهد یا اینکه با کلاس پروازی سفر کنید که قیمت بلیط هواپیمایش کمتر است.
نکته دیگر برای خرید بلیط هواپیما، ساعت پرواز است. اگر برایتان مهم نیست که در زمان خاصی از روز به مقصد برسید، می‌توانید برای اینکه قیمت بلیط هواپیما کم شود، پروازهایی که را بخرید که در ساعت‌های غیرمعمول‌تر حرکت می‌کنند.
چطور هتلهای ارزان رزرو کنم؟
مهم‌ترین توصیه برای انتخاب محل اقامتتان، این است که آنلاین جستجو کنید و خودتان هتل رزرو کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل به‌صورت آنلاین، گزینه‌های مختلف اقامت یک شهر را ببینید، امکاناتشان را با هم مقایسه و بهترین هتل در بهترین موقعیت مکانی را برای خودتان انتخاب کنید. هتل هرچه زودتر رزرو شود بهتر است. برای هتل‌های خارجی، بسته به مقصد و تاریخ سفرتان، گاهی جاهای خوب و ارزان خیلی زود پر می‌شوند، خصوصا اگر زمان سفرتان با فستیوال‌ها یا کنسرت‌های مهم شهر یکی باشد. برای مقصدهای داخلی در عیدها و تعطیلات، طبعا هتل‌های خوب، زودتر پر می‌شوند، یا باید هزینه بیشتری برای هتل‌های باقی‌مانده پرداخت کنید. برای رزرو هتل، هرچه بین تاریخ رزرو و تاریخ شروع سفرتان فاصله بیشتری باشد، برایتان به‌صرفه‌تر است.
گاهی‌اوقات بعضی از هتل‌ها در تاریخ‌های مشخصی برای رزرو آنلاین اتاق‌هایشان تخفیف‌های ویژه و خوبی می‌گذارند؛ اما معمولا تاریخ‌های مشخصی نیستند و فقط با جستجوی بیشتر متوجه تخفیفشان می‌شوید؛ اما در زورق این امکان را دارید که با فیلتر در صفحه نتیج جستجو، فقط هتل‌های تخفیف‌دار را ببینید.

بلیط هواپیما و هتل ارزان را در زورق پیدا کنید
زورق، یک سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، که در 7 سال فعالیتش این هدف را داشته که تجربه سفرهایی به‌صرفه و خوب برای مسافرانش بسازد. در زورق شما این امکان را دارید تا از بین 1000 ایرلاین، بلیط هواپیما بخرید و از میان 400 هزار هتل در هر جای دنیا بهترین محل اقامت را رزرو کنید. سرعت بالای انتخاب تا خرید، پرداخت آنلاین، دریافت رسید قطعی خرید و کنسلی آنلاین جزو امکاناتی است که سایت زورق در اختیارتان می‌گذارد تا در چند دقیقه و بدون معطلی بلیط هواپیما و واچر هتل به دستتان برسد. برای داشتن انتخابی درست لازم است اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف و هتل‌ها را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار داشته باشید که زورق این امکان را برایتان فراهم کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید از تخفیف ویژه هتل‌ها، مبلغ، مقدار و جزئیات شرایطشان به‌صورت مستقیم باخبر شوید و قیمت بلیط‌ هواپیما را به‌روز و دست اول ببینید.
تعداد زیاد ایرلاین‌های زورق این امکان را به شما می‌دهد که قبل از خرید بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کنید و در فرصت کافی، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین را انتخاب کنید. گاهی رسیدن به مقصد در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید. گاهی احتیاج به پروازهای بدون توقف دارید تا زودتر به مقصدتان برسید اما بعضی وقت‌ها بدتان نمی‌آید در شهری توقف کنید که ویزای جداگانه هم نمی‌خواهد و آنجا هم یک گشتی بزنید. بعضی وقت‌ها حاضرید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیمایتان پرداخت کنید اما پروازتان امکانات ویژه داشته باشد و گاهی هم شرایط پرواز برایتان مهم نیست و دنبال ارزان‌ترین پرواز هستید. زورق با اتصال به منابع جهانی پرواز، همه این پروازها را برای تاریخ موردنظر برایتان نمایش می‌دهد تا شما به انتخاب خودتان بهترین بلیط هواپیما را بخرید.
علاوه بر همه این‌ها، زورق برای کم کردن هزینه سفر در مناسبت‌های خاص، تخفیف‌های مختلفی هم برای مسافرانش در نظر می‌گیرد. می‌توانید با مراجعه به سایت، در کانال تلگرام زورق عضو شوید و از خبر داغ تخفیف‌ها باخبر شوید.
زورق برای ارزان‌تر و راحت‌تر شدن سفر، برای ویزای بعضی از کشورهای دنیا هم با قیمت مناسب به عنوان کارگزار،‌ اقدام می‌کند.
به جز خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، زورق به بخش زیادی از سوالات مسافران، پیش از سفر یا در حین سفر پاسخ می‌دهد؛ مطالبی که زورق در قالب راهنمای سفر شهرهای مختلف به‌صورت رایگان منتشر می‌‌شود، به مسافران ایرانی کمک می‌کند تا به سوالات خود پاسخ بدهد و در طول سفر، راهنمای خودشان باشند و نیازی به هیچ لیدر و همراه نداشته باشند، برای روزهای سفرشان با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، برنامه‌ریزی کنند و از وقتشان در سفر، به بهترین شکل استفاده کنند.
زورق برای ارزان‌تر و راحت‌تر شدن سفر، برای ویزای بعضی از کشورهای دنیا هم با قیمت مناسب به عنوان کارگزار،‌ اقدام می‌کند.
اپلیکیشن زورق امکان ویژه و تازه‌ای است که شرکت زورق در اختیار مسافرانش قرار داده و می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از آن استفاده کنید، پرداخت سریع و آسان داشته باشید و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. اپلیکیشن زورق برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است و می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید.
وجود پشتیبانی 24 ساعته رایگان، بعد از خرید و در حین سفرتان هم یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که زورق برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند.

بلیط هواپیما چارتر، راهی برای سفر ارزان
بسته به مسیرتان، که چقدر پرطرفدار باشد، یا تاریخ سفرتان که چقدر پررفت‌وآمد باشد، قیمت بلیط هواپیما چارتر هم متفاوت است. معمولا از آنجایی که بلیط‌های چارتر به‌صورت عمده خریداری می‌شوند، قیمت فروششان نسبت به بلیط‌های سیستمی کمتر است. گاهی برای تاریخ‌ها و مسیرهای کم‌طرفدار، یکی دو روز قبل، یا حتی روز پرواز، می‌توانید بلیط هواپیما چارتر را ارزان‌تر از همیشه پیدا کنید. اما گاهی هم در تعطیلات و تاریخ‌های پرطرفدار، ممکن است سخت‌تر بلیط چارتر پیدا کنید، به همین دلیل این تنها راه کم کردن هزینه سفر نیست. گاهی اوقات مسافران بعد از خرید بلیط چارتر، در فرودگاه متوجه می‌شوند که نامشان در لیست پرواز نیست و شرکت فروشنده بلیط، درباره آن مسئولیتی را به‌عهده نمی‌گیرد. اما زورق، بلیط‌های چارتر را با ضمانت اعتبار می‌فروشد؛ یعنی با همان قیمت و با تضمین به‌وجود نیامدن هیچ مشکلی در فرودگاه. درصورتی که این مشکل برای مسافران زورق به‌وجود بیاید، زورق برای افراد، بدون دریافت هزینه، بلیط‌های جدید صادر می‌کند. در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما چارتر داخلی در سایت زورق وجود دارد و شما می‌توانید هر زمانی، برای هر تاریخی، آنلاین خرید کنید و با کارت‌های عضو شتاب، پرداخت آنلاین داشته باشید.


شما فقط چمدان ببندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر